Kodėl vykti atostogauti žiemą yra geriau, nei vasarą

vw-camper-336606_1920

Pirmiausia apibrėžkime atostogas, kaip laikotarpį skirtą sau. Atostogavimas negali turėti egoizmo atspalvio, tai pamatas ant kurio kuriama meilė artimajam. Pamiršus save, deklaruoti, kad myli kažką kitą yra tas pats, kas per Kalėdas padovanoti šokoladinį Kalėdų senį diabetikui. Neretai kyla klausimas kada atostogauti geriausia (jeigu atostogų laiką galima rinktis). Šis straipsnis nebus orientuotas į kainas, o į tai, ką atostogos žmogui duoda ir kada jų organizmui labiausiai reikia. Taigi pradėkime viską nuo pradžių.

Tam tikras maistas (šokoladas, bananai, riešutai, datulės) suteikia seratonino pagausėjimą, kas savo ruožtu suteikia žmonėms daugiau laimės, gerina nuotaiką ir suteikia daugiau pozityvumo žvelgiant į situaciją. Tokį patį poveikį turi saulė, kurios Lietuvoje gruodžio laikotarpiu nesiekia net 40 valandų per visą mėnesį. O jeigu jūs dar alergiškas mano anksčiau išvardintiems maisto produktams, stovite kamštyje prie Kalėdinių dovanų sostinės, tuomet pozityvumas gali taip greitai ištirpti, kaip skrydžiai su akcija į Oslą po 1 eurą.

Visada grįžus iš kelionių po užsienį, kokią savaitę, Lietuvoje tave laiko aktoriumi, repetuojančiu „Colgate“ dantų pastos reklamą. Nes bandai šypsotis avansu, bandai pasisveikinti su nepažįstamuoju bėgiodamas parke. Nesakau, kad Lietuvoje šypsena yra sezoninė, tačiau žiemos laikotarpiu jos tenka ieškoti. Kartais paieškos užtrunka taip ilgai, kad net nepastebi, kaip jos pradedi ieškoti veidrodyje. Žiemą mūsų organizmui, reikia ieškoti natūralių stiprinimosi priemonių. Kai kalbu apie natūralias, tai visada perskaitykite sudėtį, kad tai nebūtų, kaip su medumi ant kurio užrašyta: „Ne ES medaus mišinys“ (kurio iki 95% masės gali sudaryti importuotas Kiniškas produktas).

woman-578428_1920

Viena iš natūralių stiprinimosi priemonių – kelionės. Vasarą keliauti yra labai smagu, tačiau sąlyginę vasarą turime ir mes (po darbų galime nuvažiuoti iki ežero ar parko, savaitgaliais į kaimą ar sodybą). Savo ruožtu, šaltesniu laikotarpiu renkamės kavines, draugų namuose ragaujame užkandžius paruoštus per penkias minutes. Visur bandome taupyti laiką, tačiau pavogdami laiką iš savęs, aliname organizmą ir sielą.

Mums reikia prablaškyti mintis, praplėsti akiratį ir ištrūkti į kitą aplinką. Būtent, kad pasisavintume daugiau vitamino D, pozityvumo ir įneštume naujų vėjų darbuose, reikėtų pradėti planuoti išvykas žiemos laikotarpiu.

Nėra labai svarbu ar keliausite savaitgaliui ar porai savaičių, važiuosite į kaimyninę šalį ar į šiltus kraštus. Pats išvykimo procesas jūsų kūną paskatins išskirti endorfinus, kurie sugražins šypseną. Turiu omenyje, kad atostogos žiemą suteikia daugiau produktyvumo jūsų atliekamam darbui grįžus namo. Čia panašiai, kaip su pakaitinimo žvakėmis jūsų automobilyje. Vasarą jį galite užvesti ir be jų, o paspaudus šaltukui, jos tampa būtinybe.

Taigi reziumuojant straipsnį, atostogas reiktų paskirstyti per metus taip, kad gera nuotaika neapleistų jūsų kasdienybės. Stenkitės išnaudoti kiekvieną savaitgalį ar šventines dienas ne „TV pagalbos“ reitingams kelti, o mėgautis pasauliu, draugų ar šeimos draugijoje. O žiemą tai patartina daryti ypatingai, kad natūralus jūsų minčių smogas nepriverstų griebtis nenatūralių laimės hormonų.

5 kryptys, kur šiltai atostogauti žiemą >>

Top 10 įdomiausių vietų, kurias vertėtų aplankyti Lenkijoje >>

Top 10 slidinėjimo trasų kaimyninėje Latvijoje >>

 

 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s